سُبُل هدایت

و کسانى که از خشنودى او پیروى کنند، به (راه‏ هاى سلامت)، هدایت مى‏ شوند...

سُبُل هدایت

و کسانى که از خشنودى او پیروى کنند، به (راه‏ هاى سلامت)، هدایت مى‏ شوند...

بزرگترین وظیفه منتظران امام زمان علیه السلام
سُبُل هدایت

قَدْ جَاءَکُم مِّنَ اللَّهِ نُورٌ وَ کِتَابٌ مُّبِینٌ * یَهْدِى بِهِ اللَّهُ مَنِ اتَّبَعَ رِضْوَانَهُ سُبُلَ السَّلَمِ وَ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلىَ النُّورِ بِإِذْنِهِ وَ یَهْدِیهِمْ إِلىَ‏ صِرِاطٍ مُّسْتَقِیمٍ (سوره مبارکه مائده آیات 15 و 16)
از طرف خدا، نور و کتاب آشکارى به سوى شما آمد. (15) خداوند به برکت آن، کسانى را که از خشنودى او پیروى کنند، به راه‏هاى سلامت، هدایت مى‏ کند و به فرمان خود، از تاریکیها به سوى روشنایى مى‏ برد و آنها را به سوى راه راست، رهبرى مى‏ نماید. (16)

احادیث تصویری

1
2
3

پرونده های ویژه

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

۲

این ویژه نامه در 12 شماره تهیه شده و در روزهای فرد ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر در دسترس علاقمندان خواهد بود.

متن این ویژه نامه، با بهره گیری از آیات قرآن کریم و تفاسیر مهمی چون المیزان، نمونه، نور، البرهان، نورالثقلین و... به رشته تحریر درآمده و با استفاده از نغمات آئینی و اسلامی به مخاطبین عرضه خواهد شد. ان شاءالله

از دیگر بخش های این ویژه نامه صوتی می توان به بخش های کوتاهی از سخنان بزرگان و علمای اخلاق اشاره کرد که در فواصل برنامه استفاده می شود.

فراز خوانی آیات قرآن کریم توسط اساتید فن تلاوت و مناجات خوانی توسط مداحان اهل بیت علیهم السلام هم از دیگر بخشهایی است که در خلال برنامه به مستمعین گرانقدر تقدیم می گردد.

امیدواریم این اندک، مورد رضایت طبع دل آرای عزیز فاطمه مهدی صاحب الزمان سلام الله علیهما قرار بگیرد و نیز لبخند رضایت بر لبان حضرتش بنشاند. ان شاءالله

از همه شما بزرگواران و همراهان گرامی هم خاضعانه استدعا داریم در پیمودن این راه نورانی ضمن دعا به درگاه ربوبی؛ ما را با نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود همراهی بفرمایید.

جهت معرفی و حمایت از این ویژه نامه لطفا از لوگوی زیر استفاده بفرمایید:

آلبوم صوتی ماه مبارک رمضان

نظرات  (۲)

سلام
با تشکر از زحمات گرانقدر شما برادران عزیز؛
نکته ای خواستم به عرضتون برسونم،و اون اینه که روی اون قسمت هایی که قرآن تلاوت میشه ی کمی بیشتر کار کنید بعضی وقتا به جای جذب دفع میکنه،یعنی صدا خیلی زیاد میشه و کیفیت پایین میاد حتی اگر تلاوت قرآن هم باشه به دل نمیشینه... در کل بسیار خوب بود این مجموعه ان شاالله که در سایر عرصه ها و برنامه هاتون دست حق پشتوانتون باشه.
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمة الله

از لطف شما سپاسگزاریم. ان شاءالله بتوانیم مشکلات موجود را در شماره های آتی ویژه نامه مرتفع کنیم. و بتوانیم بهترین کار را تقدیم وجود نازنین حضرات معصومین علیهم السلام بنماییم. و این امر قطعا محقق نخواهد شد مگر با نظرات و راهکارهای شما بزرگواران.

در پناه حق باشید...
التماس دعا
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
ممنونم از زحماتی که بابت تولید این مطلب کشیدید.
خدا قوت
پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله
از لطف شما صمیمانه تشکر می کنم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی